شلوار مام فیت و مام استایل | چگونه استایل می‌شود شلوار مام فیت و مام استایل | چگونه استایل می‌شود
تاریخ : دو شنبه 5 دی 1401
نویسنده : میثم جعفری

اگر از طرفداران سبک کژوال هستید، شلوار جین قطعا یکی از وسایل دائمی در کمد لباس شماست. شلوار جین از جمله شلوارهای پرطرفدار است که مدل ها و انواع مختلفی دارد. هر یک از این انواع برای سبک خاصی مناسب است. همچنین باید با توجه به فرم بدن خود شلوار مناسب پیدا کنید. از مدل های شلوار جین که امروزه بسیار مد شده اند می توان به شلوار جین مام فیت و مامان استایل اشاره کرد. حالا برای اینکه بدانید شلوار جین مامان فیت و مدل مامان چیست، در ادامه این مقاله با خبر آنلاین همراه باشید

شلوار مام استایل و مام فیت دو نوع شلوار پرطرفدار مخصوصا در بین دختر خانم ها هستند. این دو مدل شلوار از ترندهای اصلی دهه نود بودند. امروزه طراحان گامی به عقب برداشته اند و این دو مدل را احیا کرده اند. در نگاه اول، شلوارهای مدل مامان و مامان فیت ممکن است شبیه یکدیگر به نظر برسند. اما آنها تفاوت های جزئی دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. در کل هم شلوار مامان استایل و هم مامان فیت گشاد هستند و فاق بلندی دارند. یکی از تفاوت های اصلی این دو شلوار گشاد بودن آنهاست. شلوارهای مدل مامان در قسمت ران‌ها گشادتر از شلوارهای مامان فیت هستند. همچنین از گشاد شلوار کاسته می شود.

شلوار مدل مامان به پاهای شما حالت گلدانی می دهد. شلوارهای مامان فیت از شلوارهای مدل مامان تنگتر و از شلوارهای جذبی گشادتر هستند. به عبارت دیگر، شلوار مامان فیت تناسب اندام شماست. این شلوار فاق بلند نیز دارد. اما عرض ران و مچ دست تفاوت چندانی با هم ندارند. شلوار مامفیت هم برای افراد لاغر و هم برای افراد چاق مناسب است و پاها را به خوبی نشان می دهد.

شلوار جین مدل مام فیت

شلوار ناگین مدل مامان از جمله شلوارهای ساده و در عین حال بسیار جذاب است. این شلوار در سه طیف رنگی جذاب ارائه شده است که می توانید برای هر رنگ استایل زیبایی بسازید. برای مثال می توانید رنگ روشن آن را با یک تی شرت ساده سفید و کفش اسپرت در یک روز گرم تابستان بپوشید. کفش های کتانی سفید یکی از رایج ترین کفش ها در کنار شلوارهای استایل مامان است. این دو مورد می توانند در ساخت کمد کپسولی به شما کمک کنند.

شلوار جین مام فیت، مدل کلوزیا

اگر فردی لاغر اندام با اندام پایینی نازک هستید، شلوار مدل مامان برای شما مناسب است. شکل تانک شلوار به سبک مادر باعث می شود پاهای شما پرتر به نظر برسد. این باعث می شود افراد لاغر اندام مناسب به نظر برسند. به خصوص افرادی که فرم بدنی مثلثی معکوس دارند. شلوار مامان مدل پروا با فاق بلند می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. اگر کمر باریکی دارید به راحتی می توانید این مدل زیبا را با اندام یا تی شرت مدل دهید. صندل های پاشنه دار استایل شما را کامل می کند. برای تزیین کمر شلوار از بابوشکا یا روسری کوچک استفاده کنید. آن را از دو بند کمد رد کنید و به هم ببندید.

مام فیت شلوار جین ماهان

اگر قصد دارید از مانتوهای کوتاه در استایل خود استفاده کنید، شلوار مام فیت ماهان برای شما مناسب است. این شلوار جذاب و ساده برای استفاده روزمره در تمام فصول مناسب است. در فصول سرد می توانید شلوار ماهان را با کت ترمه ساده یا طرح دار و نیم بوت بپوشید. همچنین اگر به استایل های دهه نود علاقه دارید، می توانید شلوار مام فیت ماهان را با کت های کوتاه چرمی استایل کنید.

شلوار جین مام فیت مدل دالیا

کراپ تاپ یکی از محبوب ترین اجناس فصل تابستان است. این لباس کوتاه و زیبا به راحتی با شلوار استایل مامان ست می شود. شلوار مامان دالیا با زاپ روی ران و پیله روی کمر با تاپ کراپ جلوه زیبایی دارد. همچنین می توانید از صندل های تخت یا پاشنه دار برای تکمیل استایل تابستانی خود استفاده کنید.

جمع بندی

شلوار مدل مامتا یکی از ساده ترین مدل های شلوار برند سارک برای افراد ساده اندیش است. حتی اگر طرفدار سادگی نیستید، می توانید با استفاده از کمربند، شلوار خود را ساده جلوه دهید. البته فراموش نکنید که اگر از کمربند استفاده می کنید بهتر است تاپ خود را داخل شلوارتان بپوشید. مدل ساده این شلوار به شما این امکان را می دهد که سایر اقلام لباس خود را نیز انتخاب کنید.

 

منبع: نوبل مگ



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره سیاست، اقتصاد، ورزش، حوادث، فرهنگ و گردشگری را در اینجا بخوانید.